Webbinarium: Effektivare samarbete med Office 365

Det är vanligt att arbetet med att förbättra den digitala arbetsplatsen syftar till att öka produktivitet och att skapa engagemang bland medarbetare. Lika vanligt är det att man ser att vägen dit går via att skapa förutsättningar för effektivt samarbete. I detta webbinarium diskuterar vi hur man kan skapa en miljö för samarbete i Microsoft 365 som följer organisationens regler och policies, och som även är lättarbetad för användare.

Vi visar också en rad praktiska exempel på hur Omnia kan bidra till en bättre digital arbetsplats när det gäller samarbete i Microsoft 365.

På agendan står följande punkter:

  • En modell för effektivt samarbete.

  • Skapa förutsättningar för effektivt samarbete.

  • Hantera olika typer av samarbeten och innehåll.

  • Användarupplevelse, sök och navigering.

  • Microsoft 365 och vanliga behöv kring samarbete.


Efter presentationen finns också tid att svara på eventuella frågor.

Välkommen till ett kostnadsfritt webbinarium där vi ger våra bästa rekommendationer för dig som vill utveckla verksamheten med stöd av smarta tillämpningar inom en digital arbetsplats.

Målgrupp

Detta webbinarium riktar sig främst till roller som CIO, CDO, affärsutvecklare, intranätansvarig eller eller liknande roller inom organisationer som vill skapa en effektivare samarbetsmiljö inom en digital arbetsplats baserad på Microsoft 365.

Allmän information

Webbinariet är kostnadsfritt och hålls på svenska. Vi distribuerar en inspelning av webbinaret till alla som anmält sig så du kan ta del av innehållet när det passar dig. Vår presentatör är Anders Fagerlund, produktägare för Omnia. Tyvärr kan vi inte ta emot registreringar från privata e-postadresser (gmail, outlook, yahoo etc.).