Webinarie: Effektivare samarbete med Office 365

Det är vanligt att arbetet med att förbättra den digitala arbetsplatsen syftar till att öka produktivitet och att skapa engagemang bland medarbetare. Lika vanligt är det att man ser att vägen dit går via att skapa förutsättningar för effektivt samarbete. I detta webinar diskuterar vi hur man kan skapa en miljö för samarbete i Office 365 som följer organisationens regler och policies, och som även är lättarbetad för användare.

Vi visar också en rad praktiska exempel på hur Omnia kan bidra till en bättre digital arbetsplats när det gäller samarbete i Office 365.

På agendan står följande punkter:

  • En modell för effektivt samarbete.

  • Skapa förutsättningar för effektivt samarbete.

  • Hantera olika typer av samarbeten och innehåll.

  • Användarupplevelse, sök och navigering.

  • Office 365 och vanliga behöv kring samarbete.


Efter presentationen finns också tid att svara på eventuella frågor.

Välkommen till ett kostnadsfritt webinarie där vi ger våra bästa rekommendationer för dig som vill utveckla verksamheten med stöd av smarta tillämpningar inom en digital arbetsplats.

Målgrupp

Detta webinarie riktar sig främst till roller som CIO, CDO, affärsutvecklare, intranätansvarig eller eller liknande roller inom organisationer som vill skapa en effektivare samarbetsmiljö inom en digital arbetsplats baserad på Office 365. .

Allmän information

Webinariet är kostnadsfritt och hålls på svenska. Vi distribuerar en inspelning av webinaret till alla som anmält sig så du kan ta del av innehållet när det passar dig. Vår presentatör är Anders Fagerlund, produktägare för Omnia. Tyvärr kan vi inte ta emot registreringar från privata e-postadresser (gmail, outlook, yahoo etc.).