Webbinarium: Utveckla verksamheten med ett ledningssystem i Microsoft 365 och SharePoint

Under detta webbinarium vill vi visa hur man kan skapa ett ledningssystem som är en central del av en digital arbetsplats, baserad på Microsoft 365, Sharepoint och Omnia. Vi visar exempel kring hur man kan hantera visualisering av processer, styrning av viktiga dokument, avvikelser och förbättringsförslag, körbara processer samt att ha en enkel och begriplig upplevelse för användaren. Dessutom ger vi praktiska tips kring hur arbetet från start till mål kan planeras och genomföras.

På agendan står följande punkter:

  • Översikt – stöd för ledningssystem i Sharepoint/Microsoft 365.

  • Lösningsexempel, t ex processer, dokument, uppföljning och förbättringsarbete.

  • Införandeprojekt och förvaltning.

  • Hur kommer vi till önskat läge? Vad kostar det? 


Välkommen till ett kostnadsfritt webbinarium där vi ger våra bästa rekommendationer för dig som vill utveckla verksamheten med stöd av smarta tillämpningar inom en digital arbetsplats.

Målgrupp

Webbinariet riktar sig främst till roller som CIO, CDO, affärsutvecklare, intranätansvarig eller eller liknande roller inom organisationer som planerar för att införa ett nytt ledningssystem i SharePoint/Microsoft 365.

Allmän information

Detta webinarie är kostnadsfritt och hålls på svenska. Vår presentatör i detta webinar är Anders Fagerlund, produktägare för Omnia. Tyvärr kan vi inte ta emot registreringar från privata e-postadresser (gmail, outlook, yahoo etc.).